20 enero, 2006

Queridu fiu:

Hace un tiempo había leido este mail y me parti de la risa, ahora que me ha vuelto a llegar comparto las sonrisas con quien tenga el humor de ponerse a leerlo, es largo pero merece la pena.

Queridu fiu:

Póngote estes línies pa que sepas que te escribo. Asina que si recibes esta carta ye porque llegote, si nun llega, avísesme y mándotela de nuevu.
Escríbote despaciu porque sé que nun yes a leela deprisa. L'otru día, tu Pa' leyó que según les encuestes, la mayoría los accidentes ocurren a un kilómetru de casa, asina que mudámosnos más lejos.
La casa ye muy guapa; tien una lavadora que nun toy segura si anda o no. Ayer metí la ropa to Pa'dentro, tiré de la cadena y nun volví a ver la ropa desde entos, pero bueno...
El tiempu equí nun ye tan malu; la semana pasá sólo orbayó 2 veces. La primera vez por 3 díes y la segunda por 4.
Falando de la chaqueta que queríes, el tu tíu Pepe dixo que si la mandábemos co los botones puestos pesaría muncho y el enviala saldríanos mu caro, asina que
quitámos'i los botones y pusímoslos n'el bolsillu derechu, ¿vale fiu?
Al final enterremos a to Güelu. Encontrémoslu col líu la mudanza n'el aramariu metíu ende que ganonos xugando al escondrite.
Cuéntote que el otru día hubo na explosión pol gas de la cocina y to Pa' y yo salimos disparaos pol aire, cayimos fuera de casa. ¡Qué emoción! yera la primera vez que to Pa' y yo salíemos xuntos de casa.
El médicu acercose por casa pa' ver si tábamos bien y púsome un tubu de vidrio n'a boca. Díxome que nun la abriera en 10 minutos y to Pa' quería comprai el tubu.
Falando de to Pa', ¡Qué alegría! Cuéntote que tien nuevu trabayu, y cerca de 500 persones debaxo d'él. Cogiéronlu pa' segar el prau del cementeriu.

La tu hermana Julia, la que se casó col su marido, al final parió, pero como tovía nun sé de qué sexo ye, nun sé decite si yes tíu o tía. Si el críu ye una guaja,
va a llamala como yo. Va hacésenos muy raro llamala "mamá".
To Pa' preguntoi a la tu hermana Pilar que si taba preñá. Ella dixoi que sí, que taba 5 meses ya, entos to Pa' preguntoi que si taba segura de que yera d'ella. La Pilaruca dixo que sí. Moza de hierro la tu hermana Pilar... aaay qué orgullu, "de tal palu tal astiella"
Por cierto, que el tu primu Paco casose y resulta que'i reza to les noches a la muyer, porque ye virxen. Al que nunca volvimos ver mas por acá ye al to tíu Venancio, el que morrió el añu pasau.
La tu perra Xanina tiennos preocupaos, empéñase en perseguir a los coches que tan paraos.
Aunque peor ye lo del tu hermanu Juancho, cerró el coche y dexó les llaves dentro. Tuvo que dir hasta casa po la copia la llave pa poder sacanos a to Pa' y a mi del coche.
Bueno fiu, nun te pongo la mi dirección n'a carta, porque nun la sé. Resulta que la última familia gallegos que vivió per equí llevose los números pa' nun tener que cambiar de domiciliu.
Si ves a Doña Remedios, das'i saludos de mio parte; si nun la ves, noi digas ná.


To Pa' y to Ma' que te quieren muncho



PD: Iba mandate mil pesetes pa' ayudate un pocu pero ya cerré el sobre.

No hay comentarios: